مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-16بين الملل

بعضی مناطق آمریکا همچنان بنزین ندارند


کمبود بنزین که طی یک هفته گذشته ایالتهای شرقی آمریکا را فراگرفته بود از روز یکشنبه با ازسرگیری فعالیت بزرگترین شبکه خط لوله سوخت رسانی این کشور به تدریج در حال برطرف شدن است اما پمپ بنزینها در بعضی مناطق همچنان بنزین ندارند.

- کمبود بنزین که طی یک هفته گذشته ایالتهای شرقی آمریکا را فراگرفته بود از روز یکشنبه با ازسرگیری فعالیت بزرگترین شبکه خط لوله سوخت رسانی این کشور به تدریج در حال برطرف شدن است اما پمپ بنزینها در بعضی مناطق همچنان بنزین ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعطیلی شش روزه سیستم خط لوله 8900 کیلومتری شرکت کلونیال پایپ لاین، مختل کننده ترین حمله سایبری بود که در تاریخ آمریکا به وقوع پیوست و مانع از انتقال میلیونها بشکه بنزین، دیزل و سوخت جت به کرانه شرقی این کشور شد.

هزاران پمپ بنزین در آمریکا همچنان بدون سوخت مانده اند زیرا سوخت هنوز به آنها نرسیده و رانندگان نگران طولانی شدن کمبود سوخت هستند.

پالایشگاهها و مراکز توزیع سوخت در تلاش برای احیا پیش از تعطیلات روز یادبود در پایان ماه مه هستند که زمان شروع سفرهای تابستانی به شمار می رود.

سخنگوی شرکت کلونیال پایپ لاین اعلام کرد این شرکت در حال حاضر با نرخ عادی در حال ارسال سوخت است و مدتی طول می کشد تا زنجیره تامین این شرکت وضعیت عادی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی مناطق آمریکا همچنان بنزین ندارند

بعضی مناطق آمریکا همچنان بنزین ندارند