مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-16اقتصادي

تنش آبی در 51 روستای استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از معضل کم آبی در 51 روستای این استان در تابستان پیش رو خبر داد و گفت: بالغ بر 82 میلیارد تومان از محل اعتبارات ویژه توسعه روستایی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در قانون بودجه 1400، - برای آبرسانی به روستاهای استان در نظر گرفته شد.

منوچهر فخری در جلسه تامین آب شرب روستایی استان اظهار کرد: در حال حاضر 51 روستا در سطح استان سمنان دارای تنش آبی هستند و لازم است تا پیگیری ها و امداد رسانی در این خصوص انجام و از اعتبارات در نظر گرفته شده در این حوزه، برای رفع این کمبود و مشکل، بهره برداری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه به تفکیک شهرستانی، این روستاها اعلام شده و فرمانداران در شهرستان ها باید موارد و مباحث این حوزه را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، گفت: مشکلات آبرسانی در حوزه روستایی در استان وجود دارد که باید به صورت ویژه مَد نظر قرار گیرد، ضمنا اعتبار خوبی از محل توسعه روستایی و مناطق کم برخودار قانون بودجه سال جاری برای این امر در نظر گرفته شده است که می تواند مشکلات در این حوزه را کاهش دهد.

فخری تاکید کرد: یکی از مبانی توسعه استان، تامین آب بخش های کشاورزی، صنعت و شُرب در استان است که جلسات و پیگیری ها در این رابطه توسط شخص استاندار سمنان در حال انجام است و در آینده انشالله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 51 روستای استان سمنان

تنش آبی در 51 روستای استان سمنان