مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-16اقتصادي

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا و فلزات از 5تا 8 خرداد در اصفهان


مدیرعامل شرکت تعاونی چند منظوره کارکنان نمایشگاه اصفهان گفت: 5 خرداد تا 8 خردادماه نمایشگاه برگزار می شود که در بحث مصنوعات طلا فرصت خوبی است که در این فرصت خوب طلا صنف طلا و جواهر مشتری های خوبی را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی یار محمدیان عصر امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گران بها، گوهرسنگ ها و ماشین آلات  اظهار داشت: نه تنها نمایشگاه مرکز امید فعالان اقتصادی است بلکه مکانی شده برای امید مردم و واکسینه شدن مردم در اینجا، وضعیت ویروس باعث شد از اوایل اسفند تا کنون نمایشگاهی برگزار نشود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان افزود: اکنون با بهبود اوضاع و رعایت پروتکل های بهداشتی این امکان فراهم شده است، فضاهای عمومی بین 15تا 30 متر به ازای هر نفر تراکم جمعیت داریم یعنی اگر بخواهیم نمایشگاه را با پاساژ ها مقایسه کنیم وضعیت نمایشگاه بسیار مناسب تر است، با استفاده از نرم افزار ماسک نیز اجازه ورود مبتلایان داده نمی شود، همچنین اجبار برای زدن ماسک وجود دارد و ارتفاع سقف تا 18 متر در سالن امیرکبیر و تخلیه هوا وجود دارد.

وی با بیان اینکه اولین نمایشگاه در سال جدید نمایشگاه طلا و صنایع وابسته است گفت: نکته قابل توجه این است که از بازدیدکنندگان تخصصی دعوت به عمل می آید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا و فلزات از 5تا 8 خرداد در اصفهان

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا و فلزات از 5تا 8 خرداد در اصفهان