مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-16پزشكي

مبتلایان جدید کرونایی در مازندران بازهم 3 رقمی شد


با شناسایی 118 بیمار کرونایی جدید، شمار بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران به 601 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی دو روز گذشته شاهد روند کاهشی آمار موارد ابتلا و بستری شدگان کرونایی در استان مازندران بودیم ولی افزایش موارد ابتلا و بستری کرونایی نگرانی ها را بیشتر کرد.

روزهای پایانی پانزدهمین ماه از شیوع کرونا در استان مازندران سپری می شود که باتوجه به پایان ماه مبارک رمضان و البته فصل کشاورزی استرس های کرونایی بیشتر شده است.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 103 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 135 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  461 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 114 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  140 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان جدید کرونایی در مازندران بازهم 3 رقمی شد

مبتلایان جدید کرونایی در مازندران بازهم 3 رقمی شد