مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-16سياسي

تشکیل کارگروه ویژه جهت برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از تشکیل کارگروه ویژه جهت شناسایی و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- ، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اسلامشهر اظهار داشت: در این کارگروه نمایندگان تمامی دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، جهاد کشاورزی، دادگستری و… حضور خواهند داشت و پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مهمترین راهبرد این کارگروه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات 28 خردادماه نظارت ها در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز باید بیشتر و جدی تر صورت گیرد گفت: متأسفانه به دلیل برخی موازی کاری ها، اعمال نظرات شخصی، رفتارهای تبعیض آمیز برای برخی افراد که در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز فعال هستند امنیت خاطر ایجاد شده که باید اقدامات قاطعی در این زمینه انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات این کارگروه افزود: شهرداران و بخشداران به صورت هفتگی گزارش کامل و جامعی از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز حوزه کاری خود ارائه خواهند کرد و تمامی اقدامات در زمینه برخورد با ساخت و سازها و… با هماهنگی اداره بازرسی فرمانداری صورت می گیرد.

مرسلپور گفت: اجرای کامل قانون حفظ اراضی و باغات، اجرای کامل ماده 100 و ماده 99 بررسی آخرین وضعیت حدنگاری اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی، تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه جهت برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر

تشکیل کارگروه ویژه جهت برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر