مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-16بين الملل

صهیونیست ها در محاصره مقاومت


وقتی صهیونیست های وحشت زده، چمدان ها را برای فرار می بندند، همه اینها نشانه هایی از یک واقعیت در حال وقوع است؛ «رژیم غاصب در مسیر محو شدن از صحنه روزگار است».

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ یدالله جوانی: رژیم صهیونیستی در طول تاریخ حیات ننگین و نامشروع خود، با فشارهای سنگین و همه جانبه ای که این روزها تجربه می کند، مواجه نشده بود.

بحران های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی داخلی از یک سو و موشک باران گروه های مقاومت فلسطینی در جغرافیای سرزمین های اشغالی با درهم کوبیدن تمامی سامانه های پدافندی و از جمله گنبد آهنین از سوی دیگر، سردمداران این رژیم را به شدت مستأصل و نگران کرده است.

رووین ریولین رژیم صهیونیستی چند روز پیش با اشاره به آشوب ها و ناآرامی های بی سابقه داخلی گفت، جنگ در خیابان های اسراییل آغاز شده است.

عمق نگرانی وی را در این عبارت می توان دریافت که در واکنش به حوادث و بحران های داخلی می گویند: بیشتر افراد غافلگیر شده اند و آنچه را که می بینند باور نمی کنند.

در تحلیل تحولات سرزمین های اشغالی و ارزیابی روند رویارویی مقاومت با رژیم صهیونیستی و آینده این تحولات و فرجام آن، باید به بحران های داخلی که این رژیم با آن مواجه شده، توجه خاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در محاصره مقاومت

صهیونیست ها در محاصره مقاومت