مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-16ورزشي

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگر روخی بلانکوس در دیدارهای همزمان اوساسونا را شکست دهند و رئال مادرید نیز موفق به کسب پیروزی در دیدار دشوار مقابل بیلبائو در سن مامس نشود، - اگر نتایج مطابق میل دیگو سیمئونه پیش برود، اتلتیکو مادرید می تواند همین امشب قهرمان لیگ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اگر روخی بلانکوس در دیدارهای همزمان اوساسونا را شکست دهند و رئال مادرید نیز موفق به کسب پیروزی در دیدار دشوار مقابل بیلبائو در سن مامس نشود، اتلتیکو در فاصله یک هفته به اتمام فصل عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

اما در صورتی گه اتلتیکومادرید در مسابقه امشب خود موفق به کسب سه امتیاز نشود و از آن سو رئال نیز بیلبائو را مغلوب کند، همه چیز به هفته آخر کشیده خواهد شد.

در هفته پایانی اتلتیکو مقابل رئال وایادولیدی قرار می گیرد که احتمالا هنوز برای ماندن در لالیگا مبارزه می کند و در سوی دیگر رئال مادرید میزبان ویارئال است.

رئال مادرید در صورتی قهرمان می شود که آنها در هر دو بازی خود پیروز شده و امیدوار باشند اتلتیکو در یکی از دو دیدار پیش رو مساوی کند، زیرا در بازی های مستقیم رئال مادرید شرایط بهتری دارد و در صورت تساوی امتیازات، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می شود؟

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می شود؟