مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-16بين الملل

اولین کنفرانس حمایت از مقاومت فلسطین در عراق برگزار می شود


ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری اعلام کرد که این ائتلاف افزون بر جمع آوری کمک های مالی برای ملت فلسطین کنفرانسی را با هدف حمایت از مقاومت فلسطین برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری اعلام کرد که نخستین کنفرانس حمایت از مقاومت فلسطین را در بغداد برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، محمود الربیعی عضو ائتلاف الفتح عراق خبر داد که این ائتلاف قرار است شنبه آینده کنفرانسی را در حمایت از مقاومت ملت مجاهد فلسطین و ایستادگی قهرمانانه آن در برابر رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی برگزار کند.

الربیعی با اشاره به ادامه حمایت های ائتلاف الفتح از مقاومت فلسطین گفت: این موضع الفتح برخاسته از اعتقاد آن به عدالت آرمان فلسطین و سپس بعد اسلامی و انسانی بزرگ آن و در راستای اجرای دستورات مرجع عالیقدر شیعه است که بر لزوم حمایت کامل از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن تاکید کرد.

این مسئول ائتلاف الفتح با اشاره به حضور شخصیت های متعدد سیاسی و دیپلماتیک و نخبکان فرهنگی و رسانه ای در این کنفرانس گفت: در مقطع پیش رو سلسله کنفرانس های علمی، حقوقی، رسانه ای و جشنواره ها و تجمع های مردمی در حمایت از مقاومت برگزار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنفرانس حمایت از مقاومت فلسطین در عراق برگزار می شود

اولین کنفرانس حمایت از مقاومت فلسطین در عراق برگزار می شود