مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-16حوادث

کشف و توقیف 10 تن گندم قاچاق در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و توقیف یک محموله 10 تنی گندم قاچاق در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: به دنبال انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد افیونی شامل465 کیلو تریاک در ورودی استان یزد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای اولیه و ضوروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام کنترل محور یزد-کرمان به یک دستگاه تریلی به ظن حمل قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی 10 تن و 770 گرم گندم را که بدون مجوز و به صورت قاچاق حمل می شد کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که متهمان به همراه محموله کشف شده تحویل مراجع قانونی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

کشف 465 کیلو تریاک در یزد سردار بهدانی فرد در بخش دیگری از سخنان خود کشف 465 کیلو مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای اخیر فرمانده انتظامی استان یزد دانست و تصریح کرد: در راستای مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد کامیون حامل موادافیونی در محورهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف 10 تن گندم قاچاق در یزد

کشف و توقیف 10 تن گندم قاچاق در یزد