مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-16بين الملل

تماس تلفنی قالیباف با همتایان سوری و لبنانی در پی حملات اخیر به نوار غزه


در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با روسای مجالس سوریه و لبنان بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

- در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با روسای مجالس سوریه و لبنان بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در تماس تلفنی با حموده صباغ رییس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه با تجلیل از مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: ما کشورهای اسلامی حامی مردم فلسطین، نباید در برابر جنایات اخیر رژیم خونخوار و کودک­ کش صهیونیستی سکوت کنیم و باید هم از نظر سیاسی و هم از نظر ابعاد انسانی و حقوق بشری، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

وی ضمن محکوم کردن بمباران غزه توسط مزدوران صهیونیست، افزود: حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین، مایه حیرت و تأسف فراوان است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تاکید کرد و خواستار تحرک جدی پارلمان­ ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی قالیباف با همتایان سوری و لبنانی در پی حملات اخیر به نوار غزه

تماس تلفنی قالیباف با همتایان سوری و لبنانی در پی حملات اخیر به نوار غزه