مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-16سياسي

افزایش دانش روابط عمومی ها منجر به ارتقاء سرمایه های اجتماعی می شود.


استاندار گیلان نقش آموزشی برای دانش افزایی و به روزرسانی اطلاعات مدیران روابط عمومی را بسیار مؤثر دانست و گفت:افزایش سطح دانش اجتماعی و قدرت تجزیه وتحلیل فعالان عرصه روابط عمومی منجر به ارتقاء سرمایه های اجتماعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع عصر امروز به مناسبت  روز ارتباطات و روابط عمومی  در دیدار هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه روابط عمومی پیوندی میان خبرنگاران و ادارات در سطح کشور است، اظهار کرد: روابط عمومی آمیخته ای از هنر، خلاقیت و علم برای ایجاد و توسعه تفاهم، اعتماد افزایی و افزایش سرمایه اجتماعی است که وقتی با عشق، علاقه و کوشش خستگی ناپذیر همراه می شود، می توان از آن به هنر هشتم هم یادکرد.

وی روابط عمومی را  پل ارتباطی سازمان ها با افکار عمومی دانست و گفت: فعالیت های مداوم و برنامه ریزی شده روابط عمومی ها برای تعمیق ارتباطات در سویه های مختلف و متعدد، در واقع تلاشی در راستای تحکیم پل ارتباطی سازمان ها با افکار عمومی است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه  روابط عمومی ها در جهت تحقق اهداف و راهبردهای سازمانی به مخاطبان باید گام بردارند، بیان کرد:  روابط عمومی یک رفتار مدیریتی است که با آگاهی از تصمیمات در سطوح عالی، با انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دانش روابط عمومی ها منجر به ارتقاء سرمایه های اجتماعی می شود.

افزایش دانش روابط عمومی ها منجر به ارتقاء سرمایه های اجتماعی می شود.