مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-16سياسي

دستگیری مدیر یک گروه تلگرامی در لرستان


دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: مدیر یک گروه تلگرامی به دلیل ایجاد فضای متشنج پس از قتل 2 برادر بیگناه در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا یونس آزادپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه هنجارشکنی، نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی، قانون شکنی توهین و تخریب شخصیت های حقیقی و حقوقی و دستگاه های اجرایی در فضای مجازی از چشم ما پنهان نمی ماند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در درگیری اخیر که بین جمعی از اراذل و اوباش شهرستان صورت گرفت و منجر به قتل 2 برادر بیگناه شد، مدیر کانال دستگیر شده و برخی دیگر از کانالها به جای کمک به آرام نمودن جامعه با الفاظ توهین آمیز، زیر سوال بردن زحمات دستگاه قضا و نیروی انتظامی و با انتشار خبر کذب فوت مادر مقتولین، فضا را ملتهب کردند.

وی با بیان اینکه ادله علیه سایر کانال های خاطی نیز در حال جمع آوری است ادامه داد: این کانال های تلگرامی با تحریک مجرمین متواری روستای دره تنگ در جریان آزادسازی حرائم ملی و قطع درختان کهمان نیز سعی در بهره برداری به نفع برخی از قانون شکنان داشتند.

آزادپور ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی گفت: گروه ضربتی و ویژه تشکیل شده و تمامی تخلفات را ثبت و ضبط کرده است بنابراین پرونده ها در حال رسیدگی و احضار متهمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیر یک گروه تلگرامی در لرستان

دستگیری مدیر یک گروه تلگرامی در لرستان