مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-16اقتصادي

همکاری برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس خراسان رضوی


نشست مدیرعامل و مدیرکل نوسازی مدارس استان با تاکید بر همکاری مشترک برای استاندارسازی سامانه های گرمایشی مدارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، نشست مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی و مدیرکل نوسازی مدارس استان با تاکید بر همکاری مشترک برای استاندارسازی سامانه های گرمایشی مدارس برگزار شد.

  مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در این نشست که در محل اداره مرکزی شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار کرد: تمام مدارس مستقر در شهرها و روستاهای گازدار استان که دارای مجوزهای قانونی هستند در اولیت خدمت رسانی و استفاده از جریان گاز طبیعی قرار دارند.

  حسن افتخاری با بیان اینکه شرکت گاز در چارچوب قانون هیچ محدودیتی برای اتصال مدارس مناطق گازدار به شبکه گازرسانی ندارد، افزود: هم اکنون 100 درصد شهرها و بیش از 94 درصد روستاهای واجد شرایط خراسان رضوی گاز دارند که این مهم امکان بهره مندی بخش عمده ای از مدارس استان را از جریان گاز طبیعی ممکن کرده است.

  وی با تاکید بر همکاری مشترک دو مجموعه برای حذف تجهیزات گرمایشی با ایمنی پایین از مدارس گفت: در راستای اجرای بند ه تبصره 1 قانون بودجه سال 99، موافقت نامه ای بین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت ملی گاز ایران امضا شده و مسئولیت صحت سنجی عملیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس خراسان رضوی

همکاری برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس خراسان رضوی