مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-16اجتماعي

حوزه های امتحان نهایی در شادگان 2 برابر افزایش یافت


سرپرست فرمانداری شادگان، بر سلامت دانش آموزان تأکید کرد و گفت: حوزه های امتحان نهایی در این شهرستان، دو برابر افزایش یافت.

- اظهار کرد: در راستای سلامت دانش آموزان، تعداد حوزه های امتحان نهایی و حوزه های امتحانی پایه نهم در شهرستان شادگان، دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امتحانات حضوری از 27 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود، بیان کرد: امسال تعداد 21 حوزه امتحان نهایی برای پایه نهم و دوازدهم در شادگان وجود خواهد داشت.

صبری پور ادامه داد: به جز پایه نهم و دوازدهم که با توجه به اهمیت این دو پایه، آزمون حضوری دارند، آزمون برای سایر پایه های تحصیلی غیرحضوری است که در بستر شبکه شاد انجام می شود.

وی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحان های نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان در این شهرستان تأکید کرد و افزود: 21 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان شادگانی در این دو مقطع تحصیلی پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان شادگان، امتحان های سایر پایه ها و مقاطع تحصیلی این شهرستان از طریق شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های امتحان نهایی در شادگان 2 برابر افزایش یافت

حوزه های امتحان نهایی در شادگان 2 برابر افزایش یافت