مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-16سياسي

معاون جدید پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منصوب شد


رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از زحمات فرید براتی سده در حکمی محسن روشن پژوه را به سمت معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

- متن حکم انتصاب به شرح ذیل است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن روشن پژوه با عنایت به پیشنهاد رییس محترم مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد منصوب می گردید.

با توجه به وظایف و ماموریت های محوله به سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی کشور و در همین راستا سیاستگذاری، برنامه‏ریزی و اجرای فعالیت های اثربخش مبتنی بر شواهد علمی در پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد و نقش خطیر سازمان بهزیستی بعنوان پیشرو در عرصه طراحی و تدوین الگوهای نوین مداخلات تخصصی در این زمینه، انتظار دارم تمامی توان خویش را جهت نیل به اهداف ذیل به کار گیرید: 1- سیاست‏گذاری و برنامه‏ریزی موثر در حوزه های مختلف کاهش تقاضای مواد اعم از پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد.

2- اولویت دهی به امر پیشگیری از مصرف مواد با تاکید بر اقدامات اجتماع محور در محیط های مختلف شهری روستایی، آموزشی و شغلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منصوب شد

معاون جدید پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منصوب شد