مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-16سياسي

ثبت نام 30 هزار محله در طرح محله همدل


رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور با اشاره به ثبت تام بیش از 30 هزار محله در طرح محله همدل گفت: 35 هزار مسئله در این محلات حل می شود.

- با بیان اینکه ایام ماه رمضان در سه هزار و 500 نقطه از کشور مراسم جز خوانی قرآن به صورت مردمی در فضای باز شامل بوستان ها و محلات برگزار شد، افزود: همچنین در خانه شهدای گرانقدر، استادان قرآنی به اجرای برنامه ها و محتوای قرآنی پرداختند.

وی با عنوان اینکه چهار جلد کتاب مفصل حاوی مطالبات قرآنی در اختیار مبلغان قرار گرفت، به اجرای طرح محله همدل اشاره و اضافه کرد: بیش از 30 هزار محله در این طرح ثبت نام کردند و 35 هزار مسئله در این محلات حل می شود.

وی پویش سخن بانوان، هشت تواصی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: حدود چهار میلیون نفر در طرح های مختلف قرآنی شرکت کردند و گفتمان امید به باور مردم در سال جاری پیگیری ویژه می شود.

رییس سازمان دارالقرآن کشور، تقدیر از برترین ها در قالب پویش مردم ما را از برنامه ها بیان کرد و گفت: 10 هزار تشکر و تقدیر از خوبان جامعه تاکنون انجام شد و این پویش تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: یکی از طرح های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، تأثیرگذاری در تبلیغ محیطی است و بیش از 10 هزار بیلبورد، عرشه پل و نقاط تأثیرگذار تبلیغی در اختیار سازمان قرار گرفت و محتوای آن تأمین و تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 30 هزار محله در طرح محله همدل

ثبت نام 30 هزار محله در طرح محله همدل