مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-16حوادث

لرستان/ فوت کودک 6 ساله در تیراندازی یک عروسی


فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک 6 ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس دولتشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک 6 ساله به علت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی و بر اثر این سهل انگاری یک کودک 6 ساله مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت: همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند اما موضوع از طریق کلانتری 18 مورد پیگرد قرار گرفت.

دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی بهمراه تعداد 2 قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد .

وی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده ای از همشهریان شده که لازم است این رسوم غلط برچیده شوند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می کنند خاطر نشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان/ فوت کودک 6 ساله در تیراندازی یک عروسی

لرستان/ فوت کودک 6 ساله در تیراندازی یک عروسی