مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-16اقتصادي

آزادسازی 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال/برگزاری مزایده از 8 خردادماه


سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری آیین رونمایی از طرح آزادسازی قریب 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور توسط وزیر صمت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان موانع بهره برداری از معدن مس دالی بررسی شود خواستار توجه دولت به ذخایر معدنی غیرفعال شدند.

در این زمینه اسدالله کشاورز، سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نظر به اجرای برنامه های راهبردی وزارت صمت و همچنین برنامه های اعلامی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معدن برای نخستین بار در کشور طرح بزرگ آزادسازی معادن غیرفعال و بلاتکلیف کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه صادر شده فرایند مزایده عمومی حدود 6 هزار محدوده و معدن غیر فعال و بلاتکلیف کشور آغاز شده است و از 8 خرداد سال جاری برنامه مزایده عمومی محدوده های اکتشافی، مجوز برداشت، گواهی کشف و پروانه های بهره برداری این معادن در 31 استان کشور، جنوب کرمان، مناطق تجاری ارس، ماکو و قشم با هدف ایجاد فرصت برابر و شفافیت در واگذاری انجام می شود.

کشاورز با اشاره به برگزاری آیین رونمایی رسمی این طرح بزرگ در تاریخ 27 اردیبهشت سال جاری توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال/برگزاری مزایده از 8 خردادماه

آزادسازی 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال/برگزاری مزایده از 8 خردادماه