مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-16سياسي

پایان مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت/ اعزام بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر


فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان گفت: در این مرحله بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب با هدف همیاری کادر محترم درمان و خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان های اهواز اعزام شدند.

- حجت الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با سومین مرحله اعزام جهادگران عرصه سلامت اظهار کرد: در این مرحله بسیج طلاب و حوزه علمیه خوزستان با همکاری شورای نهادهای حوزوی بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب را به مدت 88 روز به پنج بیمارستان کرونایی شهر اهواز اعزام کردند.

وی افزود: مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان های کرونایی از تاریخ 27 بهمن ماه آغاز شد و تا 24 اردیبهشت ماه ادامه داشت.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان عنوان کرد: در این مرحله بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب با هدف همیاری کادر محترم درمان و خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان های گلستان، امام خمینی ره، رازی، امیرالمومنین و سینا شهر اهواز اعزام شدند.

پرچم گفت: مهم ترین برنامه های فرهنگی که در این مرحله اجرا شد برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و عید مبعث، جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان(عج)، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ویژه برنامه سال تحویل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت/ اعزام بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر

پایان مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت/ اعزام بیش از 300 طلبه و بسیجی جهادگر