مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-16دانش

ضرورت بررسی دستاوردهای آموزش مجازی در دوران کرونا


وزیر علوم بر ضرورت بررسی دستاوردهای آموزش مجازی در دوران کرونا تاکید کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، یکی از بخش هایی که خیلی خوب توانست خود را با شرایط تطبیق دهد.

- وزیر علوم بر ضرورت بررسی دستاوردهای آموزش مجازی در دوران کرونا تاکید کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، یکی از بخش هایی که خیلی خوب توانست خود را با شرایط تطبیق دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در پنجمین همایش آموزش عالی با محوریت تقدیر از سرآمدان آموزشی دانشگاه های وزارت علوم و بررسی روندهای جاری و آتی آموزش عالی در شرایط همه گیری کرونا و پس از آن با اشاره به ارزیابی های به کارگیری آموزش مجازی در سیستم آموزشی کشور از زمان شیوع کرونا، گفت: بررسی و نگاه به دستاوردهای آموزش مجازی در این بازه زمانی نشان می دهد که ما سرمایه خوبی را در حوزه فناوری داشته ایم که شاید تا قبل از شیوع کرونا به آن توجه کامل نمی شد اما این شرایط سبب شد تا با به کارگیری ظرفیت ها و تلاش و همکاری دانشگاه ها، امروز آنچه در این زمینه محقق شده، بسیار بیشتر از سال گذشته باشد.

وی همچنین با اشاره به تجربیات آموزش عالی در حوزه آموزش الکترونیکی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، یکی از بخش هایی که خیلی خوب توانست خود را با شرایط تطبیق دهد، بحث آموزش مجازی در دانشگاه ها و مراکز علمی و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی دستاوردهای آموزش مجازی در دوران کرونا

ضرورت بررسی دستاوردهای آموزش مجازی در دوران کرونا