مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-16سياسي

هنرمندان خمیری 11 سال چشم انتظار تکمیل تنها فرهنگسرای شهر


هنرمندان خمیری یازده سال است که چشم انتظار تکمیل تنها فرهنگسرای شهر خود هستند.

-   آنان از اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان می خواهند که در این زمینه تدبیری اندیشیده و هرچه سریعتر این فرهنگسرا را کامل کند چرا که رها شدن چنین پروژه ای ممکن است منجر به فراموشی و نابودی آن شود.

رییس اداره ارشاد خمیر چه می گوید؟ حجت الاسلام قنبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمیر در رابطه با نقش  فرهنگسرا در شهرستان خمیر ، عنوان کرد : با وجود هنرمندان با استعداد در این شهرستان فرصت ایجاد یک فرهنگسرا باعث رشد و ترقی خواهد شد.

  وی افزود: با وجود نبود بستر و فضای  مناسب برای فعالیت های هنری اما چراغ فعالیت های هنری هنرمندان این شهرستان  خاموش نشده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر خمیر عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری خمیر درسال 1389 بازیربنای 1800مترمربع در زمینی به مساحت2500 متربع کلنگ زنی شده و عملیات ساخت آن شروع شده است اما بر حسب قول داده شده  قرار بود ظرف  یکسال ونیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به اتمام برسد ولی متأسفانه باگذشت بیش از 10سال هنوز آماده بهره برداری نشده است.

وی  افزود: تاکنون بیش از سه میلیارد تومان نیز اعتبار به این پروژه اختصاص داده  شده است و برای تکمیل این پروژه  نیاز به یک میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان خمیری 11 سال چشم انتظار تکمیل تنها فرهنگسرای شهر

هنرمندان خمیری 11 سال چشم انتظار تکمیل تنها فرهنگسرای شهر