مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-16سياسي

2 مستند تصویری از زندگی آیت الله العظمی شاهرودی تهیه شد


دبیر کنگره آیت الله العظمی شاهرودی، گفت: دو مستند شامل یک مستند 90 دقیقه ای در دو قسمت از سیره آیت الله العظمی شاهرودی و یک مستند از زندگی ایشان تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد نصیری فرد ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه و رییس ارشاد اسلامی شاهرود به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، در خصوص مراحل اجرایی کنگره آیت الله العظمی شاهرودی، بیان کرد: تاکنون خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که یکی از این اقدامات تهیه زندگی نامه علمی و سیره آن مرحوم است.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به تولیدات و آثار علمی خوشبختانه 10 تیم در کمیته علمی کنگره بین المللی گرامی داشت زندگی و سیره آیت الله العظمی شاهرودی تأسیس شده که هر تیم دارای چهار نفر از زبده ترین نیروهای فرهنگی استان سمنان و عمدتاً از کسانی هستند که با آثار آن عالم ربانی آشنا بوده اند در نتیجه توانسته ایم شاهد یک کار میدانی خوب در راستای تولیدات مکتوب کنگره باشیم.

تهیه فیلم های مستند دبیر کنگره آیت الله العظمی شاهرودی با بیان اینکه آثار مرتبط با زندگی این عالم ربانی آماده شده و در مراحل صفحه آرایی و آماده شدن برای دریافت مجوز انتشار است، ابراز داشت: ان شالله به زودی تا زمان برگزاری کنگره، کتاب تخصصی زندگی نامه و سیره علمی ایشان نیز به بازار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مستند تصویری از زندگی آیت الله العظمی شاهرودی تهیه شد

2 مستند تصویری از زندگی آیت الله العظمی شاهرودی تهیه شد