مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-16سياسي

انتخابات شورای شهر خرم آباد الکترونیکی خواهد بود/ رد صلاحیت 21 داوطلب


فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر خرم آباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود، گفت: صلاحیت 21 داوطلب رد شده که تا 28 اردیبهشت ماه مهلت اعتراض دارند.

- ، جعفر طولابی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه شهرهای خرم آباد 334 نفر داوطلب ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته ایم، اظهار داشت: از این تعداد 37 نفر معادل 12 درصد کل ثبت نامی ها را زنان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: مشارکت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی نسبت به دوره گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت انجام و به هیئت نظارت استان ارجاع شد، تصریح کرد: هیئت نظارت استان در روز جمعه 24 اردیبهشت ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها را به فرمانداری خرم آباد اعلام کردند.

طولابی با اشاره به اینکه در نهایت 21 نفر رد صلاحیت شده اند، یادآور شد: البته این افراد براساس قانون فرصت دیگری برای اعتراض دارند و در شهرهای بالای 200 هزار نفر افراد رد صلاحیت شده می توانند اعتراضات خود را به هیئت مرکزی مستقر در تهران اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که رد صلاحیت شده اند تا 28 اردیبهشت ماه فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت مرکزی مستقر در تهران اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر خرم آباد الکترونیکی خواهد بود/ رد صلاحیت 21 داوطلب

انتخابات شورای شهر خرم آباد الکترونیکی خواهد بود/ رد صلاحیت 21 داوطلب