مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-16سياسي

اعرافی: روحیه و تربیت جهادی لازمه رفع آسیب های اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله علیرضا اعرافی در جریان دیدار با امدادگران جمعیت هلال احمر استان که به مناسبت هفته هلال احمر اظهار کرد: تعامل با هلال احمر دارای ظرفیت های بالنده ای است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی هفته هلال احمر را یادآور تلاش ها و خدمات اجتماعی و فرهنگی و آموزشی هلال احمر دانست و افزود: در اسلام، نظام امدادی و خدماتی زیادی وجود دارد که در کمک رسانی به مردم بسیار مهم است و در این آیین، تامین نیازهای مادی و معنوی و اخلاقی و دینی و فکری زندگی اهمیت دارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: فعالیت در قبال جامعه در دو بخش تعالی و زندگی و تامین نیازهای زیستی و حیاتی است و هر دو اهمیت زیادی دارد و تاکیدات زیادی بر تامین نیازها شده است.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: اسلام، نظامی جامع است و بسیاری از تامین نیازها در آن اختصاص به شیعیان و مسلمانان ندارد و تامین نیازهای انسان و حقوق بشر مورد توجه می باشد.

مدیر حوزه علمیه کشور خاطرنشان کرد: این اقداماتی که اسلام در یاری رساندن به دیگران آورده و اختصاص به شیعیان دارد عام است و بسیاری در زمینه یاری رساندن و درمان امداد و نجات دیگران مسائل مشترک است و کاری به اعتقادات مذهبی و دینی ندارد و ارزش و پاداش زیادی برای آن ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعرافی: روحیه و تربیت جهادی لازمه رفع آسیب های اجتماعی است

اعرافی: روحیه و تربیت جهادی لازمه رفع آسیب های اجتماعی است