مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-16سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان تنها راه مهار و کنترل کرونا است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان رعایت پروتکل های بهداشتی را کماکان تنها را موثر در مقابلە با گسترش بیماری کرونا عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان رعایت پروتکل های بهداشتی را کماکان تنها را موثر در مقابلە با گسترش بیماری کرونا عنوان کرد.

محمد ابراهیم زارعی امروز(26 اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، ضمن قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان و همه نهادها و ارگان هایی که یاری رسان مردم در مقابله با بیماری کرونا هستند، گفت: کاری که می تواند ما را در مبارزه با کرونا موفق کند تلاش برای فرهنگ سازی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: تشکل های غیر دولتی، امامان جمعه و جماعات و افراد صاحب نفوذ و دارای جایگاه اجتماعی می توانند در آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم نقش موثری داشته باشند و باید از طرفیت آنان استفاده کرد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت های مختلف و گمانه زنی ها در خصوص چگونگی واکسیناسیون نیز گفت: افراد فاقد تخصص در این زمینه نباید اظهار نظر کنند، بلکه اطلاع رسانی در این رابطه صرفا باید از طریق علوم پزشکی و صدا و سیما انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان تنها راه مهار و کنترل کرونا است

رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان تنها راه مهار و کنترل کرونا است