مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-16بين الملل

جو بایدن به مشاورانش سختگیر است


بر اساس گزارش ها، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با وجود آنکه به آقای سازگاری شهرت داشته، آستانه صبر پایینی نسبت به مشاورانش دارد و در ملاقاتها و صحبتهایش با این مشاوران با توجه به حساسیت داشتن نسبت به دریافت تمامی جزییات قبل از اتخاذ تصمیم، - بر اساس گزارش ها، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با وجود آنکه به "آقای سازگاری" شهرت داشته، آستانه صبر پایینی نسبت به مشاورانش دارد و در ملاقاتها و صحبتهایش با این مشاوران با توجه به حساسیت داشتن نسبت به دریافت تمامی جزییات قبل از اتخاذ تصمیم، صبرش را زود از دست داده و از کوره در می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی جو بایدن به نیویورک تایمز که برای تهیه گزارشش با 24 دستیار فعلی و سابق صحبت کرده، گفت: او یک نوع ورد زبان دارد و آن این است؛ شما هرگز به من جزییات فراوان نمی دهید.

بر اساس این گزارش، مشاوران، دستیاران و نویسنده های سخنرانی جو بایدن باید همیشه آماده هر نوع سوال قابل تصوری از سوی بایدن و جواب دادن بدون ابهام به آن و توضیح دادن اصطلاحات تخصصی برای او باشند.

به نوشته نیویورک تایمز، چنانچه بایدن از جواب خوشش نیاید حرف مشاور یا دستیار را قطع کرده و میگوید: انگلیسی حرف بزن! هر چند که بایدن همچون دونالد ترامپ به زود عصبانی شدن شهرت ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن به مشاورانش سختگیر است

جو بایدن به مشاورانش سختگیر است