مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-16بين الملل

گروه های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند


گروههای اسلامیِ آمریکا در اعتراض به مواضع دولت واشنگتن در زمینه کشتار فلسطینی ها در نوار غزه، شرکت در مراسم عید کاخ سفید را تحریم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری هیل گزارش داد که بسیاری از گروههای اسلامی در آمریکا از جمله شورای روابط اسلامی-آمریکایی(CAIR)، بزرگ ترین جامعه مسلمان ایالات متحده، حضور در مراسم جشن عید فطر کاخ سفید را به خاطر مواضع واشنگتن در قبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تحریم کرده اند.

  براساس این گزارش، شورای روابط اسلامی آمریکا در بیانیه ای گفته، در واکنش به مواضع ناامیدکننده و آزاردهنده کاخ سفید علیه خشونتها در فلسطین، ما نیز در تحریم مراسم کاخ سفید به دیگر گروه های اسلامی خواهیم پیوست و در آن شرکت نخواهیم کرد.

  نیهاد آواد مدیر اجرایی ملی این شورا گفته، ما نمی توانیم با وجدانی آسوده در جشن عید کاخ سفید شرکت کنیم درحالی که دولت جو بایدن به آپارتاید و کشتار زنان و کودکان بیگناه توسط اسراییل کمک می کند.

وی تاکید کرد، دولت بایدن قدرت سیاسی و اختیارات لازم را برای توقف این بی عدالتی ها در اختیار دارد و ما از وی می خواهیم که به جای اینکه در کنار مجرمان و قاتلان بایستد در کنار قربانیان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند

گروه های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند