مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-16فرهنگي

یک هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره معلمان مؤلف ارسال شده است


تاکنون یک هزار و 600 اثر از معلمان به دبیرخانه جشنواره معلمان مؤلف ارسال شده است و معلمان تا 10 خرداد ماه سالجاری می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در جریان بازدید از دبیرخانه نخستین جشنواره معلمان مؤلف در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه اظهار کرد: یکی از بخش های امتیاز آور برای رتبه بندی معلمان، تالیف کتاب، مقالات و تلاش های پژوهشی و علمی معلمان است.

وی گفت: در این راستا ایده معلمان مؤلف از سوی اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضای مجازی طراحی و از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اجرا شد که با توجه به اقبال معلمان تصیم گرفتیم این ایده را به شکل جشنواره برگزار کنیم.

معاون وزارت آموزش و پرورش هدف از برگزاری این جشنواره را توانمندسازی، بسط و نشر علوم و معارف در حوزه های نیازهای آموزش و پرورش و کمک به تولید عنوان کرد و افزود: یکی از بخش هایی که باید مورد توجه قرار گیرد حوزه معلمان است لذا ما هر چقدر انگیزه های معلمان را ارتقا دهیم می توانیم توانمندی آنها را افزایش دهیم و این به نفع جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره معلمان مؤلف ارسال شده است

یک هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره معلمان مؤلف ارسال شده است