مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-16اقتصادي

پرداخت 9000 میلیارد ریال وام رونق تولید در فارس


رییس سازمان صمت فارس از پرداخت تسهیلات مالی به میزان 9179 میلیارد ریال در راستای حمایت از مشاغل متعدد در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته خبر داد.

- حمیدرضا ایزدی در توضیح جزییات مبالغ پرداختی به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 در سال 1399 اشاره و اضافه کرد: مبلغ این پرداختی ها مجموعا به میزان 6 هزار و 858 میلیارد ریال است که در راستای افزایش اشتغال و رونق تولید موثر واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، او همچنین با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته، بیان کرد: در مجموع میزان پرداخت این تسهیلات در سال گذشته 2 هزار و 321 میلیارد ریال بوه است.

رییس سازمان صمت فارس تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید مفید دانست و توضیح داد: خوشبختانه این جلسات موجب شده که بسیاری از موانع و مسائل پیش رو در امر اشتغال و تولید حل و فصل و راهکارهای علمی و عملی با هدف ارتقاء توان اقتصادی ارائه و تصمیات اجرایی اتخاذ شود.

ایزدی یادآور شد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا و افت برخی کسب و کارها این سازمان با تمام توان، حمایت های لازم را از مشاغل متعدد(خرد و کوچک گرفته تا کلان و کشوری) در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت اعمال کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 9000 میلیارد ریال وام رونق تولید در فارس

پرداخت 9000 میلیارد ریال وام رونق تولید در فارس