مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-16سياسي

روح الامینی: دلسوز ایران ولو مخالف جمهوری اسلامی در این انتخابات شرکت کند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: دلسوز ایران است ولو مخالف جمهوری اسلامی می بایست در این انتخابات شرکت کند.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: دلسوز ایران است ولو مخالف جمهوری اسلامی می بایست در این انتخابات شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ضرورت توجه جدی دولت و مجلس به مشکلات رزیدنت ها و عدم احتساب دوره های کارورزی و کارآموزی آنها به عنوان شغل و جبران خدمات آنها متناسب با ساعات طولانی و شیفت های طولانی و پی در پی که باعث افسردگی و فشار روحی و روانی این نخبگان جامعه شده ضروت دارد.

وی افزود: جلسات فشرده و طولانی کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و خانواده در بحث مهم فرزندآوری دنبال شد که ضمن جلوگیری از چند صد هزار سقط غیر قانونی و توجه جدی به اهمیت مبحث غربالگری و سقط قانونی مطابق فتوای مقام معظم رهبری، طرحی که سال ها در مجالس قبل معطل مانده بود، باید با رفع نواقص و اشکالات شورای نگهبان بازنگری و هر چه سریعتر به اجرا نزدیک شود و با قانونگذاری شفاف و در منظر کارشناسان نخبه مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: دلسوز ایران ولو مخالف جمهوری اسلامی در این انتخابات شرکت کند

روح الامینی: دلسوز ایران ولو مخالف جمهوری اسلامی در این انتخابات شرکت کند