مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16سياسي

آقای وزیر کشور؛ کولبران قاچاقچی نیستند، آقازاده های آمریکا نشین قاچاقچی اند


عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: آقای وزیر کشور به نیروهای تحت امر خویش تفهیم کنید که کشتن کولبرها سرگرمی و مبارزه با قاچاق نیست و فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه فصل الخطاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: اگرچه دولت بدعهد و بی تدبیر به هیچ کدام از وعده های خود در حوزه های انتخابیه اینجانب و مناطق کردنشین جامه عمل نپوشانیده ولی مطمئن باشید مردان نجیب و صادق کردستان برای حفظ آرمان های انقلاب و نظام 28 خرداد ماه حضور تماشایی پای صندوق رأی خواهند داشت.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم افزود: پس از 43 سال از عمر با برکت انقلاب و دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوار، هنوز دشمنی ها با نظام و انقلاب و مردم نه تنها فروکش نکرده بلکه هر روز به شیوه های جدید نیت پلید آنها برای ما نمایان تر می شود.

بدقولی آنها در برجام و ترور شخصیت های برجسته و تحریم های ظالمانه حتی بر روی داروهای سرطانی و صعب العلاج تنها گوشه ای از وحشی گری آنها علیه ملت شریف ایران است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال جای بسی تاسف است که دستگاه دیپلماسی التماسی ما با لبخندهای ناظریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر کشور؛ کولبران قاچاقچی نیستند، آقازاده های آمریکا نشین قاچاقچی اند

آقای وزیر کشور؛ کولبران قاچاقچی نیستند، آقازاده های آمریکا نشین قاچاقچی اند