مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-16سياسي

حضور هشت حافظ قرآنی ازخراسان شمالی در طرح سراسری تربیت معلم


مدیر ستاد فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هشت نفر از حافظان قرآنی فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی آماده حضور در طرح سراسری تربیت معلم حفظ قرآن کریم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، از ثبت نام هشت نفر از حافظان قرآنی عضو کانون های مساجد استان در طرح سرسری تربیت معلم حافظ قرآن کریم خبر داد.

وی گفت: این طرح سراسری که بهار و تابستان سال جاری برگزار می شود، در راستای شناسایی نیروهای مستعد کانون ­های فرهنگی هنری مساجد و تربیت آنان جهت تدریس در دوره های آموزش حفظ قرآن کریم، ایجـاد زمینـه و انگیـزه در معلّمـان تجـربی حفظ قرآن کریم به منظور استمـرار و تداوم دانش اندوزی در مهارت­ های تدریس حفظ قرآن در سطوح علمی و تخصصی در مساجد، تعمیم روش های بدیع و انتقال مهارت­ های تدریس یکپارچه و نظام مند حفظ قرآن کریم در سطح کشور برگزار می شود.

مدیر ستاد فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، تصریح کرد: بر اساس آیین نامه تدوین شده با اجرای طرح تربیت معلم حفظ قرآن انتظار می رود، دانش آموختگان با فنون و روش­های نوین، علمی و تخصصی تدریس و آموزش حفظ قرآن کریم و نیز با روش­ های جذب هرچه بیشتر مشتاقان حفظ کلام وحی آشنا شده و نظامی یکپارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هشت حافظ قرآنی ازخراسان شمالی در طرح سراسری تربیت معلم

حضور هشت حافظ قرآنی ازخراسان شمالی در طرح سراسری تربیت معلم