مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-16سياسي

رستم قاسمی: هنوز با استعفایم موافقت نشده است


امروز شرایط مردم خوب نیست و همانطور که گفتم مردم دغدغه اقتصادی دارند و به نظرم اگر کسی بتواند برنامه هایی در این زمینه ارائه کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رستم قاسمی به عنوان یکی از نظامیانی که برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده معتقد است که برای مردم خیلی مهم نیست که کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری نظامی باشند یا غیر نظامی، بلکه آنچه برای مردم مهم است برنامه کاندیدا ها و کارنامه گذشته آنهاست؛ با این وجود او تاکید دارد که مشکل کشور اصلاً برنامه نیست؛ چراکه سند چشم انداز و برنامه های توسعه چند ساله وجود دارد و این برنامه ها نیز توسط متخصصین نوشته شده اند.

او معتقد است که مشکل امروز کشور اجرای برنامه هاست و اگر مردم فردی را از میان کاندیدا ها ببینند که سوابق و کارنامه موفقی در حوزه اجرایی کشور داشته باشند، پای صندوق های رای حاضر می شوند.

قاسمی که همچنان در یکی از نیرو های سپاه سمت دارد، می گوید که تاکنون چندین مرتبه استعفا داده، اما سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه هنوز با این درخواست او موافقت نکرده است.

متن کامل این گفتگو را در زیر می خوانید: چرا وارد عرصه کاندیداتوری شدید؟ باید برای پاسخ به این پرسش به کارنامه خودم اشاره کنم؛ من با کارنامه و برنامه ای که برای اداره کشور دارم به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم قاسمی: هنوز با استعفایم موافقت نشده است

رستم قاسمی: هنوز با استعفایم موافقت نشده است