مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-16سياسي

رحیمی: کشتن کولبرها، مبارزه با قاچاق نیست


نماینده مردم بانه در مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کشتن کولبرها، نه تمرین تیراندازی است و نه مبارزه با قاچاق.

هیچ کس حق ندارد به کولبر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بهزاد رحیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در انتقادی از دولت دوازدهم گفت: دولت به هیچ یک از وعده های خود در مناطق کردنشین جامه عمل نپوشانید اما مطمئن باشید که مردم کردستان برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حضوری تماشایی خواهند داشت.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظلم استکبار در سالهای اخیر فروکش نکرده است، گفت: بدقولی هایشان در برجام، ترور شخصیت های برجسته، تحریم های ظالمانه حتی در داروهای بیماران سرطانی صعب الاعلاج تنها گوشه ای از ظلم آنها علیه ملت ایران است.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: مردم زیر چرخ بی تدبیری، له شده اند.

به جوانان سرخورده و بیکاری که با هزاران آرزو رسیدگی کنید.

جوانان متعهد و باسواد کرد چه مشکلی داشتند که آنها را فراموش کردید؟ معیشت روحانیون اهل سنت خصوصا در شرایط کرونایی به شدت ضعیف شده است.

چه تمهیداتی برای این عزیزان اندیشیده اید؟ رحیمی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قاچاق مبودن فعالیت کولبری، در مورد کولبران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: کشتن کولبرها، مبارزه با قاچاق نیست

رحیمی: کشتن کولبرها، مبارزه با قاچاق نیست