مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-16سياسي

رییس جمهور آتی برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد


نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رییس جمهور آتی کشور باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد.

- نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رییس جمهور آتی کشور باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با قدردانی از پرسنل و دست اندرکاران فرآیند ثبت نام و بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، از کاندیداهایی که با احساس مسوولیت خود را در معرض بررسی صلاحیت ها و انتخاب مردم قرار داده اند، تشکر کرد.

وی همچنین از افرادی که با رسیدن به اجماع در انتخابات ثبت نام نکردند، تشکر کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که می خواهد رییس جمهوری آینده کشور باشد، باید برنامه جامعی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

دیگر زمان کلی گویی و شعار گذشته است، مردم مشکلات و مسائل کشور را می دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مهم است.

آنچه باعث دلسردی و عدم اعتماد مردم نسبت به مسئولان شده، شعارهای صرفا تبلیغاتی است که فقط برای جمع آوری آرا توسط کاندیداها داده شده و یا مسوولان برای تصدی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آتی برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد

رییس جمهور آتی برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد