مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-16سياسي

نیش سالک همدم روستانشینان/ نوش دارویی که دیگر مرهم نیست!


سالک سال هاست با روستانشینان جنوب دامغان همدم شده و همه اقدام های صورت گرفته تا امروز هنوز نتوانسته مرهمی بر این زخم های کهنه باشد.

- دانشگاه علوم پزشکی؛ مسؤول مستقیم مبارزه علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس در همین زمینه به فارس می گوید: پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی مردم در شهرستان دامغان یکی از اولویت های اساسی دفتر نماینده مردم محسوب می شود و به طور مستمر، پیگیر این مشکلات هستیم.

او ادامه داد: بیماری سالک متأسفانه مردم دامغان را آزار می دهد و باید فکری برای کنترل این بیماری بشود.

نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: ما دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان را مسؤول مستقیم مبارزه با بیماری سالک می دانیم که باید در این زمینه اقدامات بهتری انجام دهد.

تلاش ها کافی نیست علی رضا آشناگر، استاندار سمنان هم نگرانی در مورد بیماری کرونا، سالک و سایر بیماری ها را از دغدغه های به جا و درست مردم دامغان دانست و گفت: اقدامات خوبی از سال گذشته در حوزه پیشگیری از سالک به انجام رسیده؛ اما کافی نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولیت کنترل بیماری سالک با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان است، عنوان کرد: فرماندار دامغان به عنوان مسؤول قرارگاه مقابله با سالک، مسؤولیت هماهنگی با سایر دستگاه ها و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیش سالک همدم روستانشینان/ نوش دارویی که دیگر مرهم نیست!

نیش سالک همدم روستانشینان/ نوش دارویی که دیگر مرهم نیست!