مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-16سياسي

امر به معروف و نهی از منکر، دیده بان جامعه است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر عنوان بیدارباش را دارد که مانند یک دیدهبان جامعه را رصد و موارد را اطلاع رسانی می کند که دستگاه های اجرایی باید مصوبات این ستاد را اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین نوری در جلسه ستاد امر معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اظهار کرد: ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر عنوان بیدارباش را دارد تا مانند یک دیده بان جامعه را رصد و موارد را اطلاع رسانی می کند که دستگاه های اجرایی باید مصوبات این ستاد را اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: امروزه شاهد تهاجم و شبیخون فرهنگی رسانه های معاند هستیم که بخش قابل توجهی از آن متوجه خانواده و بانوان جامعه به عنوان مادران آینده این سرزمین است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: نگاه اسلام به سلامت روح، روان و اخلاق فرد و جامعه در اولویت است.

  وی تصریح کرد: امنیت، شکوفایی و رشد اقتصادی و تعالی جامعه در سایه امربه معروف و نهی از منکر محقق می شود.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: امروز سرمنشأ بسیاری از نارسایی ها و مشکلات به دلیل عدم توجه به موضوع  امربه معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر، دیده بان جامعه است

امر به معروف و نهی از منکر، دیده بان جامعه است