مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16سياسي

مهلت 4 روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها


دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: به استناد تبصره پنج ماده 63 قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می توانند اعتراض خود را به هیأت مرکزی استان تسلیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می شود و بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه ایران در جهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق های رأی و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 4 روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها

مهلت 4 روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها