مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16ورزشي

تحلیل محصص از عملکرد استقلال و پرسپولیس/ زنگ خطر به صدا درآمد


رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه مخالف قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی است، به تحلیل دربی 95 پرداخت و اظهار امیدواری کرد بازیکنانی مثل «بوفون» به ایران بیایند.

- رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه مخالف قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی است، به تحلیل دربی 95 پرداخت و اظهار امیدواری کرد بازیکنانی مثل بوفون به ایران بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به نکات مثبت دربی و مشکل استقلال در این مسابقه، از تعویض های پرسپولیس در نیمه دوم به عنوان یکی از دلایل افت مسابقه یاد کرد.

محصص با بیان اینکه خط حمله پرسپولیس، استقلال را در این مسابقه آزار داد، شیخ دیاباته مهاجم استقلال را دور از آمادگی و فرم مطلوب توصیف کرد که نتوانسته کارهای ترکیبی با مهدی قایدی انجام بدهد.

محصص همچنین ضمن اظهار امیدواری به اینکه درگیری های دربی به تیم ملی لطمه نزند، به درخواست فرهاد مجیدی برای استفاده از یک مربی خارجی اشاره و اعلام کرد که مخالف قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی است و باید به مجیدی و هر مربی دیگری که خواهان دستیار از کشور دیگر است، کمک شود.

مشروح گفتگوی مهر با مرتضی محصص در ادامه می آید: * خبرگزاری مهر : ابتدا می خواهیم ارزیابی شما را از بازی پرسپولیس و استقلال بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل محصص از عملکرد استقلال و پرسپولیس/ زنگ خطر به صدا درآمد

تحلیل محصص از عملکرد استقلال و پرسپولیس/ زنگ خطر به صدا درآمد