مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16اقتصادي

عدم تکمیل راه آهن همدان به سنندج بلای جان کشاورزان همدانی


همدان_پروژه احداث راه آهن همدان، سنندج که چند سالی است کلید خورده ولی تاکنون به سرانجام نرسیده و باعث ایجاد مشکلات فراوانی در زمینه تردد وسایل و ادوات کشاورزان استان همدان شده است.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: راه آهن همدان-سنندج، به عنوان بخشی از طرح بزرگ ریلی راه آهن تهران - همدان - سنندج است که در راستای ایجاد کریدور ریلی در غرب کشور اجرا می شود.

این مسیر ریلی از ایستگاه راه آهن همدان منشعب می شود و پس از گذشت از شهرهای بهار، لالجین و در ادامه صالح آباد، قروه و دهگلان، به ایستگاه راه آهن در حال ساختِ سنندج در شهر سنندج متصل می شود.

این مسیر ریلی 151 کیلومتر طول دارد و در 3 قطعه در حال احداث است، که حدود 48 کیلومتر از این مسیر ریلی در استان همدان ساخته می شود و 102 کیلومتر ادامه مسیر، در استان کردستان است، مسیر فعلی این ریل عمدتاً از مناطق کوهستانی و اراضی روستاییان عبور می کند و مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد کرده است.

در این زمینه گفتگویی با دهیار و شورای روستای پرلوک که که بخشی از این مسیر ریلی در این روستا قرار گرفته داشتیم.

عضو شورای اسلامی روستای پرلوک با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه حدوداً از سال 84 آغاز شده و بارها مسئولان استانی و ملی خبر از اتمام این پروژه در آینده نزدیک داده اند گفت: در آغاز پروژه 4 سالی عملیات اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تکمیل راه آهن همدان به سنندج بلای جان کشاورزان همدانی

عدم تکمیل راه آهن همدان به سنندج بلای جان کشاورزان همدانی