مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16اقتصادي

کاهش جابجایی مسافر توسط اتوبوس درون شهری به 300 نفر در روز


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در گذشته 700 تا 1000مسافر در روز توسط یک اتوبوس حمل می شد که امروزه با وجود افزایش هزینه های بالای خدمات اتوبوسرانی این تعداد مسافر به 300 نفر در روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی نیک با اشاره کاهش حجم تعداد مسافران در حمل ونقل عمومی اظهار کرد: با توجه به اهمیت حدنصاب مسافر، ظرفیت و تقاضا در حمل ونقل شهری، طرح تغییر خطوط اتوبوس در قم اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه در این طرح، خطوط از حالت قطری به صورت شعاعی تبدیل شده است، ابراز کرد: هدف از این اقدام کاهش زمان سفر و سرعت انتقال مسافران است که در این زمینه رینگ طلایی در اطراف حرم مطهر به صورت گردشی اجراشده و مسافران را به پایانه ها منتقل می کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد:  در گذشته 700 تا 1000مسافر در روز توسط یک اتوبوس حمل می شد که امروزه با وجود افزایش هزینه های بالای خدمات اتوبوسرانی این تعداد مسافر به 300 نفر در روز رسیده است.

نیک با تأکید بر اینکه هر کیلومتر پیمایش مسیر توسط اتوبوس 12 هزار تومان هزینه دارد که به ازای هر مسافر 5 هزار و 100 تومان می شود، تصریح کرد: اگر مسیری مسافر کافی داشته باشد، قطعاً پیش بینی لازم برای افزایش اتوبوس اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جابجایی مسافر توسط اتوبوس درون شهری به 300 نفر در روز

کاهش جابجایی مسافر توسط اتوبوس درون شهری به 300 نفر در روز