مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16سياسي

شناسایی 229 شهید کارگری در زنجان


رییس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اعلام اینکه جامعه کارگری در استان زنجان 229 شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است توضیح داد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، - رییس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اعلام اینکه جامعه کارگری در استان زنجان 229 شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است توضیح داد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، مدیون آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی احمدی با اشاره به اینکه شهدا حافظان این آب و خاک بوده اند و با رنگ خون خود، امنیت و آسایش امروز ما و میهن عزیزمان را رقم زده اند بیان کرد: اگر این ایثار نبود، قطعا ما نمی توانستیم امروز به امورات دیگر بپردازیم.

رییس سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: امروز نیز کارگران خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی بوده و عامل اصلی در رشد و بالندگی اقتصاد کشور هستند و از این رو، شایسته است که کارگران را رزمندگان عرصه اقتصاد بنامیم.

جامعه کار و تلاش همیشه و در تمامی عرصه ها حضور داشته است.

وی با اعلام اینکه جامعه کارگری در استان زنجان 229 شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است توضیح داد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 229 شهید کارگری در زنجان

شناسایی 229 شهید کارگری در زنجان