مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-16سياسي

ژنرال سلیمانی در یونان/ اینجا صفین است و تاریخ تکرار شده + تصاویر


کتاب «رفیق خوشبخت ما» مزین به عکس شهید سلیمانی که تبیین ابعاد شخصیتی او می پردازد، از هفته پیش به صورت رسمی در شبکه توزیع کتابفروشی های یونان قرار گرفته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، کتاب رفیق خوشبخت ما که به تبیین ابعاد شخصیتی چهره فراموش نشدنی مقاومت سردار شهید سلیمانی می پردازد به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به زبان یونانی ترجمه و توسط انتشارات تاکسیدفتیس منتشر شد و از هفته پیش به صورت رسمی در شبکه توزیع یونان قرار گرفت.

این کتاب 102 صفحه ای با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است و در کتابفروشی های سراسر یونان با قیمت پشت جلد 10 یورو به فروش می رسد.

انتشارات تاکسیدفتیس در معرفی این کتاب اینگونه آورده است: همواره این گرایش در ما وجود داشته است که در دل تاریخ و یا در افسانه ها به دنبال قهرمان ها بگردیم و چشممان را بر روی قهرمانان عصر خودمان ببندیم.

اما با دیدی دقیق تر، فارغ از پیش داوری ها، تعصبات، کلیشه ها و به دور از اطلاع رسانی غلط رسانه ها، می توانیم قهرمان هایی که زندگی خودشان را برای حفظ و حراست از حقیقت و ملت های مظلوم و بی دفاع فدا کردند،ا پیدا کنیم.

برای ژنرال سلیمانی داستان های زیادی در رسانه ها به گوش رسیده، که بسیار ضد و نقیض بوده اند و برای برخی شاید این شخصیت بسیار بحث برانگیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال سلیمانی در یونان/ اینجا صفین است و تاریخ تکرار شده + تصاویر

ژنرال سلیمانی در یونان/ اینجا صفین است و تاریخ تکرار شده + تصاویر