مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-16اقتصادي

استفاده از ماشین برگ چین تک نفره برای نخستین بار در گیلان


مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت برگ سبز چای با استفاده از ماشین برگ چین تک نفره شارژی در کشور خبر داد و گفت: برداشت برگ سبز چای از طریق ماشین برگ چین بسیار مثمر ثمر واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمید منشی زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز مزرعه به عنوان یکی از روش های ترویجی مؤثر در طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است، اظهار کرد: لاهیجان یکی از قطب های تولید چای در کشور بوده و به این دلیل روز مزرعه چای در شهرستان لاهیجان و در باغ چای یکی از کشاورزان پیشرو شهرستان لاهیجان در تاریخ  21 اردیبهشت­ ماه سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف خود برگزاری روز مزرعه در گیلان گفت: تولید و برداشت چای در کشور همواره با مشکلاتی در حوزه خاک ورزی و مکانیزاسیون مواجه بوده است لذا باید با به کارگیری دانش فنی و تخصصی روز این مشکلات رفع شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت برگ سبز چای با استفاده از ماشین برگ چین تک نفره شارژی در کشور خبر داد و افزود: برداشت برگ سبز چای به این طریق بسیار مثمر ثمر واقع شده و با پیگیری های صورت گرفته این امر برای اولین بار در این استان و در شهرستان لاهیجان اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماشین برگ چین تک نفره برای نخستین بار در گیلان

استفاده از ماشین برگ چین تک نفره برای نخستین بار در گیلان