مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-16بين الملل

ممانعت کارگران ایتالیایی از بارگیری کشتی حامل سلاح به فلسطین اشغالی


در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، گروهی از کارگران یک بندر ایتالیایی به نشانه همبستگی با فلسطینیان مانع از بارگیری کشتی حامل سلاح به مقصد فلسطین اشغالی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، سندیکای کارگران بندری در شهر ایتالیایی لیورنو در توسکانی مانع از بارگیری یک کشتی حامل سلاح و مواد منفجره به مقصد بندر اشدود در فلسطین اشغالی شدند.

  پایگاه خبری العربی الجدید گزارش کرد، گروهی از کارگران یک بندر ایتالیایی روز جمعه هفته گذشته پس از اطلاع یافتن از مقصد و محموله کشتی، تصمیم گرفتند تا به نشانه همبستگی با مردم فلسطین مانع از بارگیری آن شوند.

اتحادیه کارگران بندر لیورنو (USB) در خصوص این اقدام اعلام کرد: بندر لیورنو در قتل عام مردم فلسطین همدستی نمی کند .

این اتحادیه در ادامه افزود که کشتی متوقف شده حامل تسلیحات و مواد منفجره ای بود که در خدمت کشتار فلسطینیانی قرار خواهد گرفت که همین دیشب مورد حمله شدید قرار گرفتند و موجب قربانی شدن صدها غیرنظامی از جمله کودکان زیادی از آن ها شد .

طبق این گزارش، سندیکای کارگران بندر لیورنو از طریق گزارش دیده بان تسلیحات سازمان غیرانتفاعی جنوا که ناظر بر محموله های تسلیحاتی در بنادر اروپایی و مدیترانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت کارگران ایتالیایی از بارگیری کشتی حامل سلاح به فلسطین اشغالی

ممانعت کارگران ایتالیایی از بارگیری کشتی حامل سلاح به فلسطین اشغالی