مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-16اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به 9 پرواز در هفته +برنامه پروازها


مدیرفرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه به 9 پرواز در هفته خبر داد.

- افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به 9 پرواز در هفته +برنامه پروازها ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرفرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه به 9 پرواز در هفته خبر داد.

عنایت انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تا کنون شرکت هواپیمایی پارس ایر در این فرودگاه طی روزهای شنبه و یکشنبه پرواز داشت که از روزهای دوشنبه 27 و سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1400 دو پرواز دیگر از تهران به یاسوج و بالعکس انجام می دهد.

وی اظهارکرد: در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز شرکت هواپیمایی ماهان چهار پرواز در مسیر تهران- یاسوج و بالعکس انجام می دهد.

مدیرفرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین شرکت هواپیمایی معراج طی روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 9 و 35 دقیقه از تهران و ساعت 11 و 25 دقیقه از یاسوج پرواز خواهد داشت.

انصاری فرد تصریح کرد: برنامه برای راه اندازی پرواز روز جمعه تهران- یاسوج و بالعکس داریم و با توجه به رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک پرواز یاسوج- مشهد و بالعکس ایجاد و راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: استمرار و افزایش پرواز ها مشروط به استقبال مردم، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به 9 پرواز در هفته +برنامه پروازها

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به 9 پرواز در هفته +برنامه پروازها