مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-16فرهنگي

مراسم بزرگداشت فردوسی و پاسداشت شعر و ادب فارسی در خاش برگزار شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت شعر و ادب فارسی با حضور شاعران شهرستان در خاش برگزار و برخی از حاضران به شاهنامه خوانی پرداختند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت شعر و ادب فارسی با حضور شاعران شهرستان در خاش برگزار و برخی از حاضران به شاهنامه خوانی پرداختند.

محمدانور ایمانی فر در گفت و گو با ایسنا افزود: حکیم ابوالقاسم فردوسی بر گردن شعر و ادب پارسی حق دارند و جای سپاسگزاری دارد که شاعران این شهرستان توانسته اند توانمندی های خود را در زمینه شعری و نقالی و شاهنامه خوانی به نمایش بگذارند.

وی اظهار داشت: شهرستان خاش به شهر شاعران شهرت دارد و در مناسبت های مختلف حضوری فعال داشته از زبان شعری به بیان دیدگاههای خود می پردازند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش بیان کرد: پاسداشت مقام شاعران و ادیبان و برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی و برپایی جشنواره های شعری و غیره در دستور کار این اداره بوده و امیدواریم بتوانیم توانمندی های شاعران شهرستان را نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت فردوسی و پاسداشت شعر و ادب فارسی در خاش برگزار شد

مراسم بزرگداشت فردوسی و پاسداشت شعر و ادب فارسی در خاش برگزار شد