مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-16حوادث

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف یک تن و 275 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف یک تن و 275 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد طاهری اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان و سیب و سوران با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی به این شهرستان ها و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق سخت گذر بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با سه دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه کرشان سیب و سوران بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان