مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-16ورزشي

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود


دروازه بان پیشین استقلال با بیان اینکه رشید مظاهری بر روی گل مقصر نبود، گفت: دروازه بان آبی پوشان در چند صحنه منجی دروازه شد.

- در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در دربی نود و پنجم گفت: همانند دربی های گذشته اینقدر حساسیت در این دیدار هم بالا بود که دو تیم نتوانستند قابلیت های فنی خوب خود را به نمایش بگذارند.

ترس از باخت در این دیدار همیشه باعث می شود تا دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و به دنبال این هستند تا بازنده نباشند.

استقلال متأسفانه به دلیل عملکرد پرانتقاد خط دفاعش یک گل از پرسپولیس دریافت کرد و همان تک گل کافی بود تا سه امتیاز این بازی را از دست بدهد.

وی در مورد عملکرد دروازه بان استقلال گفت: مظاهری در چند صحنه منجی دروازه آبی پوشان شد اما یک دروازه بان مگر چقدر می تواند اشتباهات دیگران را جبران کند.

او در طول بازی بارها اجازه گلزنی به مهاجمان پرسپولیس را نداد و این نشان می دهد با اینکه یک گل از پرسپولیس دریافت کرد اما عملکرد خوبی در این دیدار داشته است.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در خصوص درگیری های پایان بازی هم گفت: فوتبال ما به این اتفاقات زشت عادت کرده است.

هر هفته شاهد این اتفاقات در زمین و تونل ورزشگاه ها هستیم و نمی دانم تا چه زمانی قرار است در بازی های حساس چنین اتفاقات ناخوشایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود