مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-16فرهنگي

«برده سور»، اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گلزار راغب می گوید: به یاری خداوند کتاب برده سور به پایان رسید و سه گانه شُنام، عصر های کریسکان و برده سور از یک مکان و با یک موضوع، - کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب های شنام و عصر های کریسکان ضمن اعلام اتمام نگارش اثر جدیدش با عنوان برده سور خاطرات یدالله خداداد مطلق، از انتشار آن در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گلزار راغب می گوید: به یاری خداوند کتاب برده سور به پایان رسید و سه گانه شُنام، عصر های کریسکان و برده سور از یک مکان و با یک موضوع، اما داستان های متفاوت ارائه گردید.

خاطرات اتفاقات تلخ دوران اسارت به دست سازمان کومله و حزب دموکرات کردستان تمامی ندارد و برده سور هم برگ دیگری از این خاطرات تلخ است.

وی ادامه می دهد: خدا را شکر به لطف تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصر های کریسکان ذوق و انرژی لازم برای نگارش کتاب جدید فراهم گردید و بخش دیگری از مشغله چهل ساله ذهنم را در کتاب برده سور به رشته تحریر در آوردم و سبک شدم.

گلزار راغب تاکید کرد: این کتاب در دفتر ادبیات پایداری و هنر مقاومت حوزه هنری در دست استاد مرتضی سرهنگی ان شاءالله مراحل تولید و انتشار را در سوره مهر طی خواهد کرد و شرح و حالی است از نحوه شهادت معلمان اسیر در دست ضدانقلاب و روایت آقای یدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برده سور»، اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار

«برده سور»، اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار